Kaip rašiau anksčiau, remontavau R19 galinį tiltą, buvau padaręs fotoreportažą:

Trūkus dviems torsionams 4 torsionu tiltui, už 50 Lt iš mašinų ardytojų metalo laužui buvo nupirktas 2 torsionų tiltas (pradžioje toks ir stovėjo), su subyrėjusiais adatiniais guoliais.
Senas tiltas buvo nuimtas.

Naujas tiltas išardytas atsukus du varžtus, kuriais prisukamas stabilizatorius.
Nuotraukose tiltas jau be adatininių guolių, nors iš jų buvo likę tik skardinės „aboimos“.
Išorinės pačios iškrito, vidines perpjoviau su „bulgarke“ ir nulupau“

Nenusiskriaudžiame ir savęs

Gerai nuvalom rūdis nuo paviršiaus. Iš pradžių nuvaliu tik su vieliniu šepečiu ant drėlės, tai teko vidines „aboimas“ nukalt atgal, nes iki galo neužsimovė. Tada dar pašveičiau su švitrinio popieriaus diskeliu ir užsikalė be vargo. Rezultatas:

Taip pat ir su vamzdžio vidumi. Apšveičiam rūdis ir sukalam Išorines „aboimas“ kuriose yra ir guolių adatos:

Imam kibiriuką su marmeladu

Ir nudaužytu pirštu viską riebiai sutepam:

Sumaunam abi tilto dalis ir sudėję užveržiam stabilizatorių laikančius varžtus. Sudedam stabdžių vamzdelius

Kišam tiltą po mašina

Prikeliam su domkratu ir priveržiam laikančius varžtus

Prisukam amortizatorius (raktas 18 )

Belieka prijungt stabdžių vamzdelius ir rankinio trosus.

Gaila, bet orinant nulaužiau nuorintoją, tai teko keist cilindriuką. Išėmiau iš senojo tilto „bulgarkės“ pagalba, nes jau anksčiau negalėjau nuimt būgno. Nupjovus paaiškėjo priežastis. Užrūdijęs kaladėlių sukėlimo sriegis, rankinis turėjo per daug eigos, ir svirtis mistiniu būdu įsipjovė į būgną. Laikydama mechaniškai, matyt dar ir užkepino guolį nuo karsčio.

Sudėjau trosus, ir knisausi visą dieną orindamas stabdžius, nes priekiniam rate nuorinimo štuceris jau iš seniau nulaužtas. Prasinervavau ir nieko nepadariau, nepadėjo nei orinimas per šlangelės, nei cilindriuko suspaudimai… Nebe nuotraukos buvo galvoj..
Reiks ieškot kito cilindriuko.
EDIT: nereikėjo, pavyko išsukti ir pakeisti štucerį